Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Waking up...

Όσο έγραφα το προηγούμενο κείμενο συνέβη κάτι αναπάντεχο. Ξύπνησα για τα καλά από το όνειρό μου...Άφησα τα φαντάσματα του παρελθόντος πίσω. Ξύπνησα από το όνειρό μου και συνειδητοποίησα πως δεν το ήθελα έτσι...
Σας έχει τύχει καμιά φορά να βλέπετε ένα όνειρο και ενώ ξυπνήσατε να θέλετε να το συνεχίσετε μόνο και μόνο για να τελειώσει όπως θέλετε εσείς?
Εγώ το κάνω πάντως.

Έτσι και αυτή τη φορά ξύπνησα, άλλαξα το όνειρό μου στο οποίο ζούσα εδώ και πολύ καιρό και δεν πρέπει να μου έκανε και πολύ καλό και συνέχισα στην πραγματικότητα σε αναζήτηση καινούριου ονείρου...
Περήφανη και με το κεφάλι ψηλά χωρίς να μετανιώνω τίποτα απ'όσα έζησα αλλά ευγνώμων, δυνατή και έτοιμη να συνεχίσω.

Μερικές φορές όταν δεν μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα όπως πραγματικά θέλουμε πρέπει να αλλάξουμε όνειρο...

Όταν ήμουν μικρή, έριχνα ένα παιχνίδι μου κάτω-ψυχολόγοι λένε ότι είναι γιατί τα παιδιά της ηλικίας μου τότε προσπαθούν να μάθουν να υπολογίζουν τις αποστάσεις- και έλεγα : Πάααααειιιι.... Έτσι και τώρα έριξα το όνειρό μου -εκτός και αν ήταν φαντασίωση- και θα βρω το επόμενο παιχνίδι να ρίξω μέχρι να βρω κάποιο που να μην πρέπει να το ρίξω κάτω αλλά να κοιμηθώ μαζί του, να παίξω μαζί του, να το πλύνω, να το ταλαιπωρήσω και ο,τι άλλο θα μπορούσε ένα παιδάκι να κάνει με το παιχνίδι του τέλος πάντων.

Λοιπόν αν και θα ήθελα να ζω συνεχώς σε ένα όνειρο θα πρέπει να ζήσω και λίγο στην πραγματικότητα για να βρω το επόμενο...Γιατί μέσα από την πραγματικότητα βρίσκεις τα όνειρά σου.
Ψάξτε για τα δικά σας! Το ίδιο θα κάνω και γω...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου