Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Φρέσκια φρέσκια...

Αχ πέρασε τόσος πολύς καιρός από τότε που έγραψα τελευταία φορά και μου έλειψε πολύ το blog μου...

Σας καλησπερίζω και πάλι λοιπόν από την Οδό Παραδείσου.

Ήταν μια πολύ γεμάτη εβδομάδα αυτή αλλά και η προηγούμενη. Απόκριες,συναυλίες,ταξίδια...
Απ'όλα λοιπόν. Σίγουρα θα ανεβάσω διάφορες εικόνες πολύ σύντομα από Πήλιο μεριά αφού πέρασα πολύ πολύ ωραία από το Σάββατο μέχρι και την Τρίτη...

Ανανεώθηκα καθώς άρχισα και ένα μουσικό όργανο.Από τότε που ήμουν μικρή ήθελα να μάθω να παίζω βιολί...Επιτέλους λοιπόν άρχισα μαθήματα!!

Πήγα σε μια υπέροχη συναυλία ενός πολύ καλού μου φίλου και έκανα νέες γνωριμίες,βγήκα λίγο από τη γήινη σφαίρα και ξαναεπισκέφτηκα και την Όδό Παραδείσου μου πάλι που είχα καιρό να επισκεφτώ...

Ντύθηκα super fotonio και χόρεψα αρκετά για τα δικά μου δεδομένα,έπαιξα μαξιλαροπόλεμο μέχρι τις πρωινές ώρες και γέμισα εικόνες...Μουσείο Θεόφιλου,οικισμός Δημινίου, βουνά και όμορφα κοσμήματα να περιμένετε την επόμενη φορά λοιπόν.

Je vous embrasse fort.

1 σχόλια:

pipi είπε...

ela agaph mou vlepw perases polu wraia!!!!!xairomai polu gia sena!kai emeis edw katw kala perasame!to savvato vghkame oloi mazi!olh h parea ntumenh kai apisteyta oreksath!xoreyame mexri pou ponesan ta podia mas!thn allh mera ksupnhsame kateytheian gia thn parelash h opoia egine xwris mousikh me psixala kai emas na prospathoume na feroume kefi....ase htan polu asteia.... a tha valw mia fwtografia na deis....
loipon na ksereis oti diavazw sunexeia to block sou kai perimenw na ksanagrapseis mou aresei polu o tropos pou grafeis!opote agaph mou ta ksanaleme suntoma! filakia polla!kala na pernas!

Δημοσίευση σχολίου